dagens skönaste

dagens skönaste var tjejen som sprang på bussen sist av alla. jag satt nedsjunken i mitt säte och tänkte som vanligt sova på sista bussen hem. så startar motorn efter stoppet på centralen och den ska precis till att backa då den öppnar dörrarna igen för att släppa in en andfådd tjej och jag känner med henne för jag har sprungit till sista bussen så himla många gånger. i det läger brukar man som påsprungen tjej tacka busschauffören och sätta sig. då säger hon: "alltså, förlåt, jag sprang in i väggen"

dagens datum är 1 juni. det betyder att jag tar studenten imorgon. det betyder att i morgon ska något hända som jag förhoppningsvis minns resten av mitt liv. blir najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0