hunt

igår var det valborg och det regnade. en kvart innan cortegen skulle promenera förbi gav vi upp och satte oss i johans kök istället, massa folk. när jag hällt upp mitt kaffe i en mugg och satt mig tillrätta kom jag på att jag skulle ringa jenny och säga att jag ville med på releasefesten och då blev jag plötsligt bjuden på uppvärmning inför kvällen hos jennys kompis så då lämnade jag min åldersgrupp och begav mig till det typ 10 år äldre folket och spenderade min kväll med dem, vin och bästa göteborgsbandet sedan jag vet inte när. så jag ska reklama dem lite och länka deras myspace: http://www.myspace.com/huntgbg

nu sitter jag, ineffektiv, och bangar knytkalaset hos siri för att jag inte pallar. hos västtrafik är det söndag och siri bor i fiskebäck, det betyder att det tar typ ett år att åka dit. dessutom är trean snart över och man borde plugga, även lördagkvällar. jag ska göra mitt bästa. mitt bästa är inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0