Let's stay awake and listen to the dark

allt är så jobbigt. bara jobbigtjobbigtjobbigt. det kommer vara jobbigt tills på onsdag klockan 16.30 då bussen avgår från skolgården och transporterar 55 glada ungdomar till en stad  kallad Prag där vi ska dricka öl och sitta i regn om man ska tro rapporten. det kanske fortsätter vara jobbigt där med, det vet jag inte, men jag vet att det kommer vara jobbigt tills då. jag ska skriva ett jävla religionsarbete på tiden som inte finns. jobbigt. fast projektarbetet är utskrivet, känns så bra som det kan göra när man inte har en aning om vad man förväntas skriva i den jävla rapporten. jobbigt. och eftersom det är jobbigt är allt annat också jobbigt. fast jag testade modevisningsoutfiten idag som jag ska bära på röhsska den 22 maj. den var snygg. det kommer inte bli så jobbigt. nu borde jag sova. jobbigt.

för övrigt har jag bestämt vilka mina favoritkonstnärer är och jag tänker lära mig allt om dem och låtsas att jag kan något om konst. kan man dra parlleller till några kanske folk tror att man har koll.

modigliani
schiele
toulouse-lautrec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0