mike mills

allt går himla dåligt. eller, skolan går himla dåligt. resten går nog rätt bra egentligen. men just nu är det skolan som borde gå bra. sen har jag ju resten av livet på mig att göra allt det andra bra. men stadsteatern går faktiskt bra. enda repet idag och imorgon har vi föreställning. eller har jag inte sagt det kanske? jag är med i vi som är hundra i varje fall. först var det jättejobbigt och konstigt att stå på scenen, sen var det bara najs. jag gillar teater. jag borde nog hålla på med det någon gång. men ändå, just för stunden går ändå allt dåligt för det är nu jag ska skriva religionsarbete och det är det sämsta arbete jag skrivit i hela mitt liv. jag sover på saken istället. fan.

dagens: air - mike mills

Kommentarer
Postat av: amanda

jag och maria ska se vi som är hundra imorn ju! är du med då?

2010-05-25 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0