sipping on the sweet nectar of your memories

idag gav joel "pramdate" engvert mig fria händer att klippa honom hur jag ville till balen. tänkte göra honom likadan som mig. tänkte att det kanske är grejen, istället för att matcha färger matchar vi håret. det var kul. mindre kul är att vi har vårkonsert imorgon och ska sjunga haydns "skapelsen". det är inte roligare än vad det låter. dessutom vet jag inte vad jag ska ta på mig och det är det sämsta som finns för då kommer jag behöva ta med en kasse med kläder till skolan imorgon och hålla på och byta om på skoltoaletten och grejer. onödigt arbete. men det finns inget annat att göra. är man tvungen så är man.

när jag vaknar imorgon är det precis två veckor kvar tills jag vaknar på min studentdagsmorgon. jag ska njuta tills ångesten kommer dagen efter studenten och jag förstår hur lost jag är i den nya främmande värld som väntar med bostadsbrist, arbetsbrist och ännu mer pengabrist. men just nu är jag glad.

Kommentarer
Postat av: tove "resans bröst" darelid

vi kan ångesta tillsammans dagarna efter :) ELLER så tar vi bilen till min hemliga badplats vid havet som är helt fantastiskt vacker. du väljer själv hur du vill disponera din tid min kära :P jag gillar din mössa!

2010-05-19 @ 11:56:28
Postat av: marie

alltså, vi såååå tar bilen till badet och bara de som har körkort får åka med. någon gång måste ju folk fatta att det är värt att ha körkort. typ.

jag gillar också min mössa, därför gillar jag inte att det börjar bli sommar ute. egentligen.

2010-05-20 @ 01:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0