bara för att jag råkar ha ingen kjol på mig

jag var på väg till kusinerna för att låna tre deciliter socker till mina muffins när jag kom på att jag gick ute utan kjol. så kan det gå. jag fick socker ändå och nu har jag fett goda muffins i köket. kom på konserten imorgon så får du smaka.

jag gillar våren när man får sitta utanför skolcaféet när det nästan är varmt nog och prata med anna över en kaffe och vara bitter och förvirrad och ha ångest inför framtiden, prata om döden och konstatera att man inte är odödlig. bättre blir det knappt.


jojje wadenius - mitt lilla barn

Kommentarer
Postat av: a

"får vi utegångsförbud bara för att jag råkar ha på mig inga byxor?" höhö. bitterhet i skolcaféet låter f.ö bra.

2010-05-05 @ 20:48:52
URL: http://ihopsamladeord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0