-+-+--++-+-+--+--+-+-+++-+-+--+--+-+--+-+-+++-+--+-+--

viktor kommenterar:
vad ska få dig att sätta fyra plus på ett inlägg? lite väl seriöst det här med plus och minus tycker jag allt. och vad är maxplusantalet på din skala? kan du inte skriva ett sånt!? typ spread the love!

jag vet inte viktor. idag skulle jag kunna sätta fyra plus om jag ville. det beror liksom helt på hur man vill vinkla sitt liv. jag skulle kunna göra dagens inlägg till ett fyra plus typ såhär:

++++
att vakna hos jenny, köra iPod-lek, väcka viktor vid frampå dagen och få några koppar kaffe kring hans köksbord för att sedan fortsätta ut på göteborgsgatorna i jakt på mat med engvert och felle och få tag i en pizza och sen ta en kaffe på hagabion. det är bra. det är så bra att det inte gör något att det regnar ens.


sen skulle jag också kunna vinkla mitt liv på detta sätt:

----
vakna med bakfyllan pressande mot pannan och känna att man aldrig vill gå upp ur sovsäcken man sovit i känns sådär. sen fortsätter dagen att kännas precis så, en ständig längtan efter en säng och en liten molande ångest över att man går runt i göteborg som man längtat så efter och inte riktigt orka ta in staden och folket. dessutom regnar det och så är det november och vem fan trivs i november?


så skit samma. en blogg är en blogg. strunta i vad jag skriver. jag skriver bara det jag vill att du ska veta. skit i internet. internet ljuger. eller ljigör på skånska. så jag kan skriva ett spread the love-inlägg, men det kommer ändå vara på låtsas.


Kommentarer
Postat av: viktor

:)

2010-11-26 @ 18:25:41
Postat av: jag

tack viktor, för kommentaren av kärlek bland annat.

2010-11-28 @ 01:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0