+

jag har dator igen. plpötsligt blir en lördagkväll hemma på rummet inte lika isolerad och konstig. fast jag har vant mig lite vid att vara isolerad när jag inte träffar folk. hela världen har liksom inte funnits i den här datorburken på drygt två månader så jag har vant av mig lite. fast jag skulle ju återkomma när jag var arg, det är jag ju inte nu. fan, det var dumt att begränsa sig på det viset, jag skriver ändå. jag tänker i varje fall inte skriva om hur fint vädret är här nu med snö som ständigt faller från skyn och kylan som tränger in lite skönt i glipan mellan halsduken och jackan rakt in på bröstet. istället ska jag skriva god natt, sov gott. imorgon ska jag plugga tenta och hoppa över körkonserten för jag är så hes att jag knappt kan prata, och så ska jag spela lite piano med en tjej jag mötte som ville ha pianist till sitt band. jag hoppas att vi ska matcha, hade varit så fint att få spela lite musik igen. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0