+ för viktor igen

nu sitter jag på en övervåning med fötterna på en heltäckningsmatta helt plötsligt och andas bohuslänsk luft. gårdagen på SOL-biblioteket framför datorn med tentaångest blev för mycket. resulterade mest i att titta ut genom fönstret och tänka på hur skönt det skulle vara att åka hem och det blev ytterst lite skrivet. så nu sitter jag här istället och får ytterst lite skrivet, men jag är i varje fall hemma och jag har kramat en massa folk. i en ny stad blir det inte så mycket kramar därför blir det som en liten chock med kroppskontakt när man kommer hem.

när jag gick ner nu såg jag lyxig kattmat stå i hallen. jag tror mamma och pappa saknar någon att ta hand om lite mer än de förstår. vi har alltid köpt stora säckar med halvtråkig men fullt fungerande kattmat. nu står här små prydliga påsar med god kattmat. snart tar de väl in bengt också och gör honom till innekatt kan jag tänka.

det är min namnsdag idag. jag heter amanda. jag tycker inte om det namnet men marie har inte någon namnsdag så man får väl vara glad för det man får kanske.

om ni någonsin ska resa någonstans i sverige och inte tänker på miljön utan tar buss istället så åk med bus4you. 110 kronor från lund till göteborg, gratis internet, kaffemaskin och fåtöljer att sitta i. helvärt.

imorgon ska alla ha något lila på sig! kom igen. det är för att hata hatbrott och det gör ni väl ändå.

hahahah, här var gamla inlägget. då blir det dubbla.

Kommentarer
Postat av: annie

jag heter inger i före annie alltså heter jag egentligen inger i första namn, inte särskilt upphetsande

2010-10-27 @ 07:13:07
URL: http://anniekanske.blogspot.com
Postat av: marie

hahaha.. najs. inger fredholm. bakar du mycket kakor och har fluffigt vitt hår och åtta barnbarn som du tycker att du träffar för sällan?

2010-10-27 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0