this is england

den här dagen har jag fokuserat framför allt på att äta. eller, inte framför allt, enbart. jag har ätit hela tiden. men det var en bra dag ända tills nu, och det var inte ätandet som förstörde den. jag tittade just klart på sista avsnittet av this is england '86. jag har aldrig haft så mycket hjärtvärk till en film tror jag. se på den bara! jag har dock kommit i den usla position där jag bara har två dåliga alternativ att välja på. antingen lägger jag mig och kan inte sova, eller så tittar jag på någon smörigt äckligt fin film så att jag ska koppla bort den föregående, men då kommer jag genomskåda min plan och fatta att jag bara tittar på film för att glömma this is england och då kommer jag tänka på den ändå. den är fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0