jag kan inte skilja på

tillbaka i lund
inslängd i tentaångesten

mikaela har somnat på luftmadrassen. hon vaknade just till och sa något oförståeligt på sömnig skånska, sen vände hon huvudet och somnade om. hon blev som kvar här i lördags efter eslövstrippen och så trivdes vi rätt bra med att leva sambos för en stund för att bota vår ensamhet. vi dricker oboy och tittar på film på kvällarna och spenderar dagarna på biblioteket där vi läser och när jag sitter i de där stora knäpptysta salarna fyller jag varje tyst hål i mitt huvud med melissa horn som jag brukar göra när jag inte tål tystnaden. när det är som det är nu.

nu ska jag väsnas lite så mikaela vaknar till och förstår att hon somnat med jeansen på. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0