8 mars

de bjöd på tårta på genus idag. sen åkte jag hem för jag orkade inte höra föreläsningen om extremhögerns kvinnosyn för den hade bara varit till för att bli arg och jag var för glad för att slå om till arg. så jag kom hem, kände värmen från solen sprida sig i kroppen och gick direkt till blomsteraffären och köpte blommor till mitt ganska kala rum. på vägen köpte jag lite konditoribröd också, bara för att dagen var bra. så kom jag hem och tog en kopp kaffe med jens i solen på balkongen och nu tänkte jag sova middag för jag glömde lite att sova inatt. att det är finaste dagen på ett halvår den 8 mars måste betyda något. inatt ska vi ut och ta tillbaka natten på malmös gator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0